loading...
رزتولـــز|ابزاری باری رزبلاگی ها
viper بازدید : 113 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)
battlefield-4-menu-options-4

به تازگی تصاویر جدیدی از بازی زیبای BT4 منتشر شده است که نشان میدهد شما میتوانید به دلخواه خود سربازها و اسلحه ها را شخصی سازی کنید !

 

با توجه به تصاویر ، شخصی سازی پلیر ها و اسلحه ها راه های زیادی دارد ! مثلا به غیر از اسلحه هایی که بازیکن در دست دارد ، دو جای دیگر نیز روی لباس او هست که میتوانید تعیین کنید چه ابزار یا اسلحه ای در آن قرار گیرد ! یا حتی بسیاری از اسلحه ها طرح ها و نماها و روکش های مختلفی دارند که میتوانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید ! همان طور که در تصاویر نیز میبینید ، به غیر از لیزر قرمز همیشگی ، یک لیزر سبز نیز به اسلحه ها افزوده شده است و میدان دید نیز بسیار وسیع تر شده است . در تصاویر ما ابزارها و سلاح های جدیدی را نیز میبینیم از جمله یک چاقو که “shank” نام دارد . در ادامه میتوانید تصاویر را مشاهده کنید .

در ضمن دوتا از بهترین تریلر های این بازیو براتون گذاشتم 

viper بازدید : 75 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
بازی Terraria یک بازی با محیطی بسیار ساده و دو‌بعدی است که در خود دنیایی بزرگ از قابلیت‌ها و امکانات هیجان‌انگیز را برای شما قرار داده‌اند! در بازی Terraria شما دنیای خود را با رفتن به اعماق زمین یا بالای کوه‌ها می‌سازید. می‌توانید با منابعی که به‌دست می‌آورید سلاح‌ها، لباس‌ها و چیزهای گوناگون بسازید و خود را برای مبارزه با غول‌ها آماده کنید. البته بهتر است اول از همه برای خودتان خانه‌ای دست و پا کنید که البته شکل و شمایل آن کاملاً بسته به سلیقه‌ی خودتان دارد! این بازی شباهت‌های زیادی به بازی Minecraft دارد و توانسته در iOS نیز محبوبیت بسیار زیادی برای خود بدست بیاورد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید.

viper بازدید : 75 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

نسخه اصلی Castle of Illusion جزء بازی های کلاسیک و بسیار سرگرم کننده و خوب Sega بوده است. بازسازی Castle of Illusion برای Mickey Mouse یک بازی بزرگ را برای نسل جدید ارائه می دهد. Mickey این بار به صورت فانتزی برگشته است. اگر شما نسخه اصلی Castle of Illusion را بازی کرده باشید، شما متوجه می شوید که بسیاری از المان های مهم بازی که کمک زیادی به پیشرفت بازی در زمان عرضه نسخه اصلی کرده بود نیز در این بازسازی وجود دارد. سازنده ریمیک بازی شعبه Sega استرالیا است. Castle of Illusion در تابستان عرضه خواهد شد. بازی علاوه بر ریمیک از قابلیت های جدید در گیم پلی و گرافیک بصری خوب بهره می برد، همچنین دارای قابلیت ۲D و ۳D نیز است. نسخه اصلی Castle of Illusion در سال ۱۹۹۰ برای کنسول Sega Mega Drive عرضه گردیده بود.

Castle of Illusion PC-RELOADED

viper بازدید : 65 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

این بازی همواره سعی دارد با نمایش موجوداتی مخوف و ترسناک و تاریکی و صداگذاری قوی ترس را برای بازیباز ها معنا کند. البته از آن جا که هشت نفر از اعضای استودیو بازی سازی کم سابقه ی Red Barrels از شعبه ی مونترآل یوبی سافت به این استودیو ملحق شده اند، شاید تا حدودی بتوان حساسیت این استودیو بر روی بازی اش را تضمین کرد. گیمر هایی که خیلی سریع ب و حرفه ای باشند،چیزی در حدود ۵ ساعت وقت نیاز دارند تا بازی به اتمام برسد.ولی مسائلی همچون سلامتی و یا اینکه مدت زمانی که شما از دشمنان پنهان شده اید این زمان را افزایش می دهد. با توجه به این که این بازی در سبک ترسناک در حال ساخت است با این که پنج ساعت بسیار کم است ولی ممکن است کافی باشد.

Outlast PC-WaLMaRT

viper بازدید : 116 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)
پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۶٫۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.


viper بازدید : 66 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…

Total War: ROME II PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|


http://www.uploadir.ir/uploads/Total-War-Rome-II-pc-cover-small.jpg

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 333
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 1,929
  • بازدید کلی : 204,196